Relaps - aktuální stav

20.10.2010 17:05

A je to tady... Píše se, že v 50% případů se onemocnění do pěti let vrátí. U mě to trvalo dva roky, po které se mi postupně snižovala dávka Medrolu (až na 4mg ob den) a zároveň s tím jsem se dával dohromady i já. Obličej splaskával, břicho se zmenšovalo, sluch zlepšoval...

Až do září, kdy jsem dostal zánět středního ucha a všechno začalo úplně stejně, jako před dvěma lety. Dnes jsem nastoupil znovu do hradecké nemocnice, čekám na výsledky všech vyšetření a už se těším, jak to bude pokračovat.

Výsledek 21.3.2011

  • nevratná zráta sluchu
  • 5x1g pulsy solumedrolu
  • další pulsy cyklofosmamidu
  • vyšší dávky kortikosteroidů
  • všechno od začátku... ach jo
Zpět

Diskusní téma: Relaps

Datum
Vložil
Titulek

dotaz

Dobrý den, je mi 20 let, od 13 let mám revmatickou artritidu, doktorka mi předepsala dnes kortikoidy jen dočasně než začne zabírat Methotrexat. Budu brát 4 mg denně, bojím se abych nějak výrazně nepřibrala. Máte někdo zkušenost se 4 mg ? A přiberu když je budu brát jen měsíc ? díky za odpovědi

Datum
Vložil
Titulek

dotaz

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat - půl roku jsem brala Medrol - začala jsem na 32.V době,kdy jsem začala snižovat 4,4-2,2....až na 2 obden jsem neustále přibírala - celkem 12 kg.Viděla jsem Vaše fotky,jsme na tom stejně.Každý říká,že snižováním začnu hubnout.Už jsem vysadila,léky neberu již 14 dní a řekla bych,že jsem nafouklá ještě víc.Jaké s tím máte zkušenosti Vy?Můžete mi o tom napsat?Velice Vám děkuji a přeji Vám hodně zdraví!!!Děkuji
janasindelar@seznam.cz

Datum
Vložil
Titulek

Re: dotaz

Určitě hubnout budete, nebojte, 2 mg denně jsou paráda!!! Já jsem momentálně na 32 mg, a a naopak čekám, až zase začnu přibírat :-(((((.

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.