Jak to pokračuje

17.06.2008 12:47

Po měsíci na svobodě jsem znovu v nemocnici na kontrolní vyšetření, které se asi bude každý měsíc opakovat. Slibovali mi dva až tři dny a je z toho zase týden a to ještě čekám na další výsledky.

Ale zpátky k prvnímu propuštění. Překvapilo mě, že všechno bylo docela v pořádku. Beru 24mg Medrolu plus ještě asi dalších pět léků a vitamínů a funguju naprosto bez problémů. Ne že bych líp slyšel, to ne. Obrna lícního nervu se mrcha taky drží. Obličej, krk a břicho mi otekly (vedlejší účinky kortikoidů). Čelo mám jeden velký bolák, ale nic mě nebolí a chodím i do práce. Jenom mě ze začátku trochu zlobil žaludek, takže sem musel přestat s jídlem pozdě večer a začít se stravovat trochu pravidelně a to nemůže uškodit.

Teď nastala změna, protože mi našli bílkoviny v moči a čeká mě biopsie ledvin, tak uvidíme...

Zpět

Diskusní téma: Jak to pokračuje

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.